АКІЗО
Асоціація керівників інноваційних закладів освіти
Головна | Мій профіль | Вихід






Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Меню сайту
Форма входу
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Березень » 15 » Орієнтовне коло питань для обговорення на засіданні круглого столу «Діалог з владою»
22:03
Орієнтовне коло питань для обговорення на засіданні круглого столу «Діалог з владою»

Орієнтовне коло питань для обговорення

на засіданні круглого столу

«Діалог з владою»:

 

 -        упорядкування статусу міського (сільського) інноваційного закладу;

-        організація профільного навчання;

-        медичне обслуговування та харчування дітей;

-        зміцнення (осучаснення) навчально-матеріальної бази;

-        діяльність освітніх округів в сільській місцевості;

-        роль опорної (базової) школи;

-        соціальний захист педпрацівників та керівників шкіл;

-        інші

 

Дякуємо за співробітництво !

Переглядів: 1137 | Додав: akizo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Крупник Валентина Олександрівна, Городнявський НВК  
0
Пропозиції
до круглого столу«Діалог з владою»

I. Міністерство освіти і науки України.

1. У «Положенні про загальноосвітній навчальний заклад» (п.6) сказано, що «Типи закладів визначені Законом України «Про загальну середню освіту» відповідно до освітнього рівня, здобуття якого забезпечується закладом та особливостями учнівського контингенту».
У Законі України «Про загальну середню освіту» (ст. 9, п.3) «Типи загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти» сказано, що «Загальноосвітні навчальні заклади можуть створювати навчально-виховні комплекси у складі навчальних закладів різних типів і рівнів акредитації для задоволення допрофесійних і професійних запитів громадян, а також навчально-виховні об’єднання з дошкільними та позашкільними навчальними закладами для задоволення освітніх та культурно-освітніх потреб». Відповідно цього пропонуємо порушити клопотання перед Кабінетом Міністрів України про необхідність розробки «Положення про навчально-виховний комплекс, «Положення про навчально-виховне об’єднання з урахуванням особливостей і специфіки уже діючих інноваційних закладів.
2. Порушити клопотання перед Кабінетом Міністрів України про включення в інструктивні документи про оплату праці положення про стимулювання творчого вчителя. Наприклад, здійснювати доплату за звання «Відмінник освіти України», педагогам, нагородженим знаком «Василь Сухомлинський» тощо.
З метою соціального захисту педагогічних працівників встановити логопедам, бібліотекарям, майстрам виробничого навчання відпустки тривалістю 56 календарних днів.
3. Відповідно «Положення про освітній округ» (п. 17, про опорний навчальний заклад) розробити і реалізувати програму «Освітній округ» в частині забезпечення опорного закладу відповідною матеріально-технічною базою.
Для функціонування округів розробити відповідний штатний розпис.
4. Загальноосвітнім навчальним закладам, у яких учні навчаються за технологічним профілем, є кадрове забезпечення і матеріально-технічна база, дозволити ліцензування професій.
5. Фінансування шкіл з малою наповнюваністю класів проводити не з розрахунку на 1 учня, а за проектно-модульним принципом.
6. Пропонувати Кабінету Міністрів України на законодавчому рівні закріпити умови, відповідно яких спонсорська допомога навчальним закладам не оподатковувалась би.
7. Відповідно «Положення про загальноосвітній навчальний заклад»
(п. 95) «Керівник закладу… забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів». Пропонуємо на законодавчому рівні закріпити положення про те, що керівник закладу приймає на роботу і звільняє педагогічних працівників, включаючи повноваження для диференційованого стимулювання роботи педагогів.
8. Внести зміни до умов вступу у вищі навчальні заклади, включивши у списки пільговиків учнів-переможців, призерів обласного етапу конкурсу МАН та предметних олімпіад.

II. Органам місцевого самоуправління та управління освітою.

1. Для успішної реалізації ідеї профільного навчання необхідно забезпечити можливість повного використання варіативної складової навчального плану як державного мінімуму.
2. Для шкіл з малою наповнюваністю класів створити особливий режим прямого інвестування, організації шефства.
3. В межах фонду економії оплати праці в кожному освітньому окрузі ввести посаду вихователя, який буде здійснювати не тільки супровід дітей під час доїзду, а й організовувати їх діяльність в позаурочний час.


1 Павлишин Сергій Михайлович  
0
До уваги членів асоціації директорів! Круглий стіл "Діалог з владою" переноситься на кінець квітня!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Корисні сайти

АКІЗО© 2024